Умови повернення та обміну, а також гарантійні зобов'язання

Будь ласка, перед оформленням замовлення переконайтесь у правильності вибору розміру, кольору, відтінку тощо. Але якщо, все ж таки, Ви придбали у нас товар і він не підійшов - Ви можете його обміняти або повернути протягом 14 днів, це право Вам гарантує Закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII.


Умови повернення:

- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей (збережено товарний вигляд);

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (етикетки на місці, є чек, квитанція, збережено всі ярлики та заводське маркування);

- придбаний у нас товар не був використаний за призначенням.


Які товари підлягають обміну?

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів»», а саме «Приложение № 3» поверненню та обміну не підлягають товари:

- лікарські препарати та засоби;

- зубні щітки.

Виходячи з чинних норм законодавства України ви маєте право повертати, обмінювати тільки товари, які не є товарами медичного призначення.


Умови надання гарантії

При настанні гарантійного випадку (при неправильній експлуатації, заводський шлюб) - ми змінюємо товар на аналогічний. Умови обміну на товар інших параметрів Ви можете уточнити у нашого менеджера за телефоном " tcxhref="https://192.168.0.70:5001/webclient/#/call?phone=+380663402777" target="_blank">+38 066 340 2777. Ми завжди будемо раді піти на зустріч.

Гарантія не поширюється:

1. Товар був у використанні без дотримання вимог експлуатації, його вигляд, збереження пошкоджено або має суттєві деформації.

2. Якщо покупець втрутився в заводську комплектацію та пристрої, що призвело до пошкоджень. 

3. Механічні пошкодження товару.

4. Якщо з вини покупця виникли пошкодження або деформації, які спричинили неправильну експлуатацію, транспортування або недотримання умов зберігання.


Як обміняти, повернути товар або скористатися гарантією

Дуже просто. Обмінювати або повернути товар можна у нашому офісі у Дніпрі. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, де немає FixTrade, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте у нашого менеджера по телефону //192.168.0.70:5001/webclient/#/call?phone=+380663402777" target="_blank">+38 066 340 2777.